بهره‌وری بیشتر از روزم

در چند روز گذشته به استفاده بهتر از روز توجه بیشتری کرده‌ام. راه‌هایی را امتحان کرده‌ام که هم بیشتر به کارهایم برسم و هم لذت بیشتری ببرم.

بعضی فعالیت‌ها را باید هر روز انجام دهم. مثل همین انتشار در کانال. سعی می‌کنم هر روز متعهد بمانم. این کارها پایه‌های روزم هستند که اگر انجام ندهم سردرگم می‌شوم. این‌ها که انجام می‌شوند می‌توانم کارهای دیگر را هم راحت‌تر انجام دهم.

بعضی کارها را تازه شروع کرده‌ام اما دلم می‌خواهد برای انجام آن‌ها هم برنامه‌ای مستمر داشته باشم. چون زمانی در یک کار به نتیجه‌ای درست و پایدار می‌رسیم که به طور مستمر و طولانی روی آن کار کنیم. این کارها را هم آرام‌آرام وارد برنامه کارهای مستمرم می‌کنم. باید دغدغه هر روزم برداشتن یک قدم کوچک برای کارهایم باشد.

باید در تمام طول روز بنویسم. از صبح تا شب. نوشتن همه چیز را سر جای خودش قرار می‌دهد. عاقل‌ترم می‌کند. کمک می‌کند بهتر کار کنم، بهتر تصمیم بگیرم و حالم بهتر باشد.

تلاش می‌کنم که بیشتر و بهتر کار کنم، اما این را مایه استرس خودم نمی‌کنم. اگر کاری درست پیش نرفت به جای سرزنش خودم به علت‌های آن فکر می‌کنم. می‌دانم که به همه برنامه‌هایم نمی‌رسم، پس به خودم غر نمی‌زنم.
به جای این که استرس تمام کردن کارها از انجام آن‌ها لذت می‌برم.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط